ne aramıştınız ?

25 Mart 2015 Çarşamba

Merhaba arkadaşlar bugün İŞİN ''ASLI'' nın benide davet ettiği bir TAG hazırlayacağım :)
   Blog yazalı ilk kez bir TAG a katılacağım ve gerçekten çok heycanlıyım :)
 Çok konuşmadan geçeyim ben sorularaaaaa :))

1) İLK AŞKIN ?

ımmm ilk ve son aşkım şuan zaten nişanlım :))

2) İLK İŞİN ?

Profosyonel olarak ilk işim bir inşaat firmasında teknikerlikti, profosyenel olmayan işim ise üniversite yıllarında haftasonu yaptığım stand hostesliğiydi :) (peynir tanıtıyordum ihi ihi :))))

3) İLK ARABAN ?

Henüz kendime ait bir arabam yok :)

4) BU SABAH SANA İLK MESAJ ATAN KİŞİ ?



Yurt içi kargo :D

5) BU SABAH İLK KİMİ DÜŞÜNDÜN ?

Çok klişe bi soru olsada cevabım öyle olmuycak :)) Bu sabah ilk kredi borcumu düşündüm yeminle :(

6) İLK ÖĞRETMENİN ?

Sevgili Rıfat Bayraktar . Hatırladıkça gözlerim dolar ne günlerdi diye .. Çabuk büyüyoruz galiba ve bu hiç hoş değil .

7) İLK UÇAK YOLCULUĞUN ?

Malatya-İstanbul olmuştu.

8) İLK YAKIN ARKADAŞIN ?

Zeynep benim beraber büyüdüğüm ancak erken ayrıldığım arkadaşımdır , üniversitede istemeden yollarımız ayrıldı o başka şehirde bn başka şehirde okudum . Hala görüşüyoruz fakat eskisi kadar sık değil ne yazık ki..

9) İLK YATIYA GİTTİĞİN ARKADAŞIN ?

O da Zeynepti. Hatta okadar eğlenmiştik ki gece balkondan aşağıdan geçenlere su balonu atıp saklanıyoduk ee tabi o deli ben ondan deli başımıza neler gelmişti :D

10) BU SABAH İLK KİMLE KONUŞTUN ?

Nişanlımla.

11) İLK KATILDIĞIN NİKAH VEYA DÜĞÜN?

O kadar çok ki ilkini hatırlayamadım :) Ama aklı başında olarak gittiğim ve hatırladığım amcalarımınkidir heralde ne desem bilemedim :D

12) GİTTİĞİN İLK KONSER ?

Samsunda Nev konserine gitmiştim o gün bu gündür hayranıyım kendisinin..

13) KIRILAN İLK KEMİĞİN?

Yok Allaha şükür :)

14) İLK PİERCİNGİN?

Burnumda var eğer sayılırsa :)

15) İLK YURT DIŞI SEYAHATİN?

Gürcistan , Batum , Tiflis arası bi seyahatim oldu geçen yıl.

16) İLK İZLEDİĞİN FİLM ?

Sessiz Tepe diye bi film vardı babam izlerken gizlice izlemiştim ne korkmuştum anlatamam hala hastanelerden korkarım ..

17) OKULDA ALDIĞIN İLK CEZA?

Ceza almadım hiç ,inek sayılan bi öğrenciydim :)

18) İLK ODA ARKADAŞIN?

Canım ciğerim iyiki varlar dediğim dostlarım Büşra,Nilay ve Ülkü .. Seviyorum hepsini :)

19) ALDIĞIN İLK DERS ?

Sanırım hrerkes aynı cevabı verir buna tabii ki matematik :D

20 ) İZLEDİĞİN İLK YOUTUBE KANALI ?

Duygu Özaslan ın kanalı idi. Haa bide Gurbetçi ailenin günlük hayatı diye bi kanal var hiç kaçırmadan izlerim tüm videolarını :)

Evet arkadaşlar benim cevaplarım bunlaardıı beni tag a daveti için Aslıya tekrar teşekkür ediyorum :)

Keyifli okumalar ..))


2 yorum:

  1. Hoş bir tag olmuş :) takipteyim seni banada beklerim :) www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. İyi cevaplamışsın valla...Baktım sorular feci, ben işin içinden sıyrıldım bir şekilde :)

    YanıtlaSil