ne aramıştınız ?

5 Şubat 2015 Perşembe

İzlenmesi Gereken 5 KORE Dizisi

Merhaba arkadaşlar bildiğiniz üzere ya da okuyacağınız üzere diyeyim tam bir Kore aşığıyım. Dizileriyle büyüdüm diyebilirim ve nasipse Eylül ayında bir Kore turumuz olacak :)

Beni çok etkileyen ve mutlaka izlemenizi tavsiye edeceğim 5 Kore dizisini tanıtmak istedim sizlere. Aslında yazmaya kalksam yüzleri geçer ama en beğendiklerim yani top5list gibi bişey olacak :)



1-) PLAYFUL KİSS
 Koreyi tanıyışım ve dizilerine insanlarına hayran oluşum bu diziyle başladı ilk göz ağrımdır kendisi :)

 Kim Hyun Joong ve Jun So Min in oynadığı komik.romantik ve lise çağında geçen eğlenceli bir dizi.
Kızımın Oh Ha Ni küçüklüğünden beri Baek Seung Jo ya aşıktır ve okulun en zeki çocuğudur kendisi.Zaman zaman ağlıycağınız zaman zaman gülmekten yerlere yatacağınız çok cici bir dizi kendileri :)

2-)BOF (Boys Over Flovers)

Lee Min Ho yu bu dizide tanıdım ve şuan kendisi benim için cennetten inen bir melek :)

Diziyi F4 veya büyük aşklar kavgayla başlar diyerek özetleyebilirim. Kore'nin en zengin ve yakışıklılarından oluşan 4 genç ve grubun adı F4 . Lideride Goo Jun Pyo, ayrıca okulunda lideri. Okulda herkes onun sözünü dinler istediğiyle alay eder istediğiyle kavga.. Daha sonra okula tesadüfen bir kurutemizlemecinin kızı gelir ve Goo Jun Pyo ya başkaldırır hakkındada iyi geli ha:)  Goo Jon Pyo durur mu kıza yapmadığını bırakmaz ve bu çekişme farketmeden aşka dönüşür :) Goo Jon Pyo en son ne hale gelir bi görseniz ..Hayallerimin prensi olmayı hakettirdin bu diziyle Lee Min Ho ! :)

3-) CİTY HUNTER 

Benim favorim olan mükemmel bir aksiyon dizisi. Baş rollerini yine Lee Min Ho ve Park Min Young un paylaştığı içerisinde bolca dram ve gözyaşı bulacağınız mükemmel ötesi bir dizi.

4-) SECRET GARDEN
Güney Kore nin en fazla bilinen ve sevilen dizisi. Gil Ra İm (Ha Ji Won ) ve Kim Jo Won (Hyun Bin) tarafından oynanan ,zaman zaman güldürecek zaman zaman ağlatacak çok farklı bir dizi ,Kesinlikle tavsiye edilir.

Ve geldi top5 imizin sonunaaaaa kapanışı tekrar tekrar izleyeceğim THE HEİRS dizisiyle yapıyorum ve Lee Min Ho ya sevgilerimi sunmak istiyorum arkadaşlar. Utanır insan böyle tatlı olunur mu diyorum yaani :)

5-) THE HEİRS 


Lee Min Ho, Kim Woo Bin ve Park Shin Ye nin oynadığı komik ,romantik,duysal herbişey olan kore dizilerine imzasını atacak bir dizi.Dizideki evler arabalar bakılacak tarzdan, konusu yine aşk ama izlemek lazım öyle yazarak neresini anlatayım yahu bu dizinin :) Ha bide Lee Min Ho der susarım !

Sevgiyle Kalııın :)




8 yorum:


  1. selam bloğunu yeni keşfettim :) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar yorum için çok teşekkür ederim^^ Sizi takibe aldım , sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  3. kore dizisi severler için güzel bir yazı olmuş :)

    bende yeni bloguma beklerim;

    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim yorum için ^^ hemen geliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım.. Tam da şu Kore dizilerine başlasam dediğim anda yazını okuyorum :) BOF 'u izleyecem galiba..Çok tşk ederim bilgilendirdiğin için..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Etkileyici
    http://yepyeniyol.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. hello dear sir/madam
    I read your blog İzlenmesi Gereken 5 KORE Dizisifor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil