ne aramıştınız ?

28 Ocak 2015 Çarşamba

CAM BOYAMA

Merhabalar :)
Bugün sizlere uzun zamandır ilgilendiğim ve yaparken inanılmaz mutlu olduğum cam boyama çalışmamdan bir tanesinin yapımı anlatacağım.
  Çok kolay ve inanın evinize renk katıyor bu çalışmalar. Hatta bir süre sonra önünüze ne gelirse boyamaya başlıyorsunuz :)
  Gelelim ne yaptığıma , aslında birçok çalışmam var bu konuyla ilgili ,instagram sayfamdada hepsi mevcut bakmak isterseniz :) Ama bu kez birinin yapılışını ap ayrıntılı olarak paylaşayım dedim siz değerli takipçilerimle :)

   

 Bu şirin mi şirin şekerliği ve;
şekerliğime takım olması için bu çay tabaklarını boyadım .. Peki nasıl mı yaptım ? İşte böyle:

               *ilk önce boyayacağım objeyi yani camları alkollü bezle iyce silip kuruladım .
               * Daha sonra cadence enamel bebek mavisi boya ve ponpon fırça ile pıt pıt  boyadım.
               * Kuruduktan sonra (yaklaşık 3-4 saat sonra) ikinci kat boyayı attım . Genellikle 3 kat  atılır fakat 2.katta kapandığı için,yani ısığa tuttugumda arka taraf görünmediği için 2 katı yeterli buldum ve tekrar kurumaya bıraktım.
               * Tamamen kuruyan objeme burada ki dekupaj resimlerinden istediğim parçaları kesip hazırladım.
               *Hazırladığım parçaları yine cadence markasının dekupaj tutkalını ile ilk başta yapıştıracağım resmin üzerine sürdüm daha sonra objemin seçtiğim yerine yapıştırıp hava kabarcığı kalmasını önlemek için parmağımla hafifçe üzerine baktırdım ve tekrar üzerine tutkal sürdüm sabitlemek için.
                Tutkal tamamen kuruduktan sonra yani 1 gün sonra sprey vernikle vernikledim . Henüz şekerliğe kurdele falan takmadım ama süslycem daha onu bitmedi yani onuda paylaşırım son halini .:)
              Çay tabaklarında iş biraz değisiyor .Yani çay tabağını ters çevirerek işleme başlıyoruz.

 *Ters çevirdiğimiz çay tabaklarımıza ilk önce seçtiğimiz resimleri yapıştırıyoruz. Sonra isterseniz çevresine benim yaptığım gibi puantiyeler yaparsınız (kulak çöpüyle yaptım ben) sonra boyayın ve kurumasını bekleyin ve vernikleyin .
       İŞTE BU KADAR :) Diğer çalışmalarımı görmek için instagram adresimi ziyaret edebilirsiniz :)
                                                    Sevgiyle Kalın :)

4 yorum:

  1. Merhaba canım, blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ahh tesekkür ederim yorum için :) hemen ziyaretinize geliyorum o halde :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de uzun zamandır küpler boyuyordum seramik. Ama emin ol cam daha güzel durmuş boyanınca. eline sağlık :) Bloguna katıldım canım, bana da gelirsen çok mutlu olacağım...

    YanıtlaSil
  4. beğenmenize sevindim teşekkürler :)

    YanıtlaSil