ne aramıştınız ?

26 Ocak 2015 Pazartesi

HADİ BB CREAM YAPALIM :)

Merhabalar yine ve yeniden bir kendin yap projesiyle karşınızdayım :)
Bugün çok kolay malzemelerle en doğalından kendi BB CREAM mimizi yapmayı yazacağım . Umarım faydalı bir yazı olur ve uygularsınız .
 Gelelim gereken mazlemelere .. Yalnızca 3 malzemeyle (!) en doğal sonucu elde edeceğiz :)
 
Gereken Malzemeler :
*Cilt tipimize uygun nemlendirici
*Güneş kremi ya da güneş losyonu
*Ve son olarak nemlendirmek için fondöten ya da pudra .
 
  Evet işte bu kadar hadi yapmaya başlayalım :)

*Öncelikle bir tatlı kaşığı nemlendiriciyi küçük bir cam tabağa ilave ediyoruz ,
*Ardından bir çay kaşığı güneş kremi veya losyonu koyuyoruz,
*Pudrayı toz halinde kazıyarak istediğimiz renk tonuna göre ekliyoruz ve iyce karıştırıyoruz .
*Bunun için yağlı ve karma cildiniz varsa güneş losyonu, kuru ve hassas bir cilde sahip iseniz de güneş kremini tercih edebilirsiniz.
   Bu karışım 2-3 hafta içinde tüketilmelidir.Kokusunda ve kıvamında değişiklik başladığında kesinlikle kullanılmamalıdır . !
 
  Evet 5 dakika bile sürmeyecek bir zamanda BB cream yaptık . Umarım hoşunuza gitmiştir :)





                                            Sevgiyle Kalın :)

4 yorum:

  1. İlk defa duydum :) başka ev yapımı ürünler duymuştum ama çok ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  2. Deneyin gerçekten işe yarıyor ben bunu yaptım yapalı bb cream almıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzelllllllll tesekkurler......

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  4. ahh ne kadar içten bir yorum ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil