ne aramıştınız ?

20 Ocak 2015 Salı

KENDİN YAP ''LİP BALM ''

MERHABALAR :)

Bugün sizlere hemen hemen herkesin evinde bulunacak ürünlerle LİP BALM yapılışını anlatacağım.
Özellikle bu kış aylarında ne kadar çok ihtiyacımız oluyor değil mi cici şeylere. Benim kış favorilerim hatta olmazsa olmazımdır lip balm.
  Fakat bazen ya bitmiş olur yada istediğim hissi vermez. Ben de buna istinaden evet Kübra kendi lip balmını kendin yapabilirsin dedim ve başladım denemeye :)
  
   Hadi yapmaya başlayalım prensesler :)
  
   GEREKLİ MALZEMELER :
* Lip Balmımızın önemli parçasını oluşturacak vazelin
* mum ve kibrit
*koku vermesi için portakal,lavanta,çilek veya dileğidiniz bir yağ
*çay kaşığı ve yemek kaşığı
* karıştırmak için bir aparat
* watsons,gratis,sephora veya rossman lardan temin edebileceğiniz minik krem kutuları
ve son olarak renk vermesi için ruj,lipgloss, veya isteğe bağlı far

İşte bu kadar  :) Şimdi geçelim yapımına ;


- Kaşığa 1.5 çay kaşığı vazelini koyuyoruz ,ardından tozfar yada rujunuzdan istediğiniz renk yoğunluğunu verene kadar ekleyin .

-Mumu yakıyoruz ve kaşıkta bulunan malzemeleri yakmayacak uzaklıkta tutarak vazelinimizi eritiyorz. Burada dikkatli olmamız gereken nokta malzemeleri ateşe değdirmemek .

-Eriyen vazelin ve farlarmzı homojen şekilde iyce karışrtdıktan sonra ben çilek yağı ekledim hoş kokulu olması için siz istediğiniz yağı ekleyebilirsiniz. 3-4 damla yeterli olacaktır.

-Ve ve ve minik kaplarımıza eriyen ürünümüzü boşaltıyoruz , bu aşamada dikkat edilecek şey farımızın veya rujumuzun dibe çökmemesi için iyce karıştırmak:)

-En son buzdolabına donması için götürüyoruz . 5 dakika kalması yeterli olacaktır :)

İşte sonuç sizde kendinize özgü renkte kokuda lipbalmlar yapabilirsiniz kokuları ve yapıları gerçekten harika oluyor .. Denemeye değmez mi ? :)















                                                                 SEVGİYLE KALIN :)

6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş :)) blogunu yeni keşfettim Takipteyim :) Bana da beklerim...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ahh çok tesekkur ederim benim için ilk yorum bu çok memnun oldum hemen takibe aliyrm sizi :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Great post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim canım.Ziyaretede beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Takipteyim canım.Ziyaretede beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil