ne aramıştınız ?

17 Ocak 2015 Cumartesi

ORİFLAME ÜRÜN İNCELEMESİ :)

Merhabalar arkadaşlar .Bugün sizlere oriflame dan almış olduğum ürünlerle ilgili bilgi vereceğim.
Bildiğiniz üzere Oriflame diğer kozmetik ürünlerine nazaran biraz daha doğal,en azından öyle olduğunu iddia ediyorlar :)
  Bende uzun zamandır ürünlerini kullanıyorum gayette memnunum özellikle indirim dönemlerine denk gelirsm deymeyin keyfime .. :)
     Fazla uzatmadan gelelm neler aldığımaaa




Toplamda bu kadar ürün aldım. Hepsi indirimdeydi ihtiyacımda vardı iyi denk geldi :)
Şimdi tek tek ürün özelliklerini ve memnun kalıp kalmadığımı paylaşacağım sizlerle ..

Öncelikle bu yüz kreminden bahsetmek istiyorum:Detoks etkili bakırtaşı ve anti-oksidan E vitamini ile zenginleştirilmiş yüz kremi cildi derinlemesine nemlendirir ve canlandırır. Gün içinde strese karşı teninizin üzerinde bir kalkan görevi görürken geceleri cildinizin yenilenmesine yardımcı olur.

Gerçekten mükemmel bir ürün sadece bir defa uygulamama rağmen yüzümdeki ışıltısı , kadifemsi görünüşü ve nemlendrme derecesi gayet iyi.Memnun kaldım ve almaya devam edeceğim bir ürün.




Oriflame Nature-Hair Oil-with %100 coconut oil-oriflame saç için doğal hindistancevizi :
Adındanda anlaşılacağı gibi doğal hindistan cevizi yağı ,yalnız şişede duduğu gibi değil desem tam yeridir. İlk başta kolanya şişesi duruşuna aldanıp kullanımı kolaydır diye düşündüm lakin öyle değil. Bildiğiniz katı donuk bir yağ elinize bi spatula yardımıyla almanız gerekiyor ve avucunuzda bir müddet ısıtıyosunuz eridikten sonra uygulaması kolay oluyor . :)
Saçlarım boyasız olmasına rağmen bayağı yıpranmış durumda bu ürünü çok araştırdım bakalım sonuç verirse paylaşcam onuda :)


Very Me Fondoten :
Birçoğunuz ürünü tanıyorsunuzdur. Fiyatına göre işini gayet iyi yapıyor bu arkadaş. Fakat eğer yağlı ciltliyseniz bu ürünü kullanmayın çünkü yapı olarak baya yağlı bir ürün :)



Pure Skin Face Wash :
-İçindeki mavi benekler scrub niyetini görüp ölü derileri temizliyor.
Uzun süre kullanılacak bir ürün. Eğer cildiniz yağlı ise tam size göre çünkü tamamen bir yağ alıcı :)
Cilt tipinize göre nemlendirici gerektirebilr dediğim gibi cildi tamamen arındırıyor biraz kurutabilir..


Gelelim bu fırçalara büyük olan fondöten fırçası diğeri allık fırçası çok yazmıycam bunlarla ilgili çünkü hiç beğenmedim arkadaşlar çok sert ve elime aldığım anda kılları dökülmeye başladı neyse ki 
fiyatı çok uygundu.


Ürünler bunlar arkadaşlar aldım memnunum şuanlık tavsiyede ederim :)
Sevgiyle Kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder