ne aramıştınız ?

9 Ocak 2015 Cuma

KORE'den Mektup Var ! :)

Uzun zamandır sıkı bir kore fanıyım. Bu aşk üniversite yılarımda boş zamanlarımızda Kore dizileri izlemekle başladı. Okadar güzel film çeviriyorlar ki beğenmemek elde değil ondan sonra zaten bi bakmışınız Kore aşığı olup çıkıvermşsiniz :)
      Benim serüvenim tamda böyle başladı tüm hızıylada devam etmekte..Bugün okadar güzel bir haber aldım ki iş yerinde hvalara uçtum .
      Canım bitanecik tatlı arkadaşım SİUNANG bana kendi gibi şirin mi şirin bir paket göndermiş :)
Siunang benim Korenin Ulsan şehrinden olan ve uzun zamandır arkadaşlık etmiş olduğum arkadaşım. Okadar iyi okadar cana yakın bir kızki en sevdiğim arkadaşım oldu. Sabah akşam herşeyimi onla paylaşırım her derdimi ona anlatırım ve bana yardımcı olur. 
       3 hafta önce bana bir sürprizi olduğunu ve bir paket yollayacağını söyledi . Çok sevindim çok minnettar kaldım kendisine ve dört gözle beklediğim paketim bugün elime ulaştı ..:) Şuan blogumu takip ediyor ve ona buradanda sesleniyorum: I LOVE YOU MY DEAR FRİEND,THANK YOU SO MUCH FOR GİFT ! ^^

İşte minnak hediyelerimden bazıları:



kutuyu açtığımda karşıma çıkan şeyler karşısında gözlerimden adeta kalpler çıktı :)



Daha anlaşılır olması için birde ingilizce olarak yazmış canım arkadaşım. Bu kore usulü sıcak çikolataymış sadece sütle yapılıyormuş. İçiresinde herhangi bir domuz ürünü yok . Tercihimden dolayı domuz ürünü tüketmediğimi biliyordu siunang.





Buda Kore çayı tadına tek kelimeyle BA-YIL-DIM arkadaşlar . Tabi damak tadıyla alakalı çok alışık olmadığımız bir tat biraz mayhoş biraz acımtrak ama lezzetli :)




Buradada Kore geleneksel kyafeti giymiş erkek ayıcık ve kız ayıcık var .Telefon süsüymüş bunlar.Kıyamam ki kullanmaya :)





Buda NURUNgJİ . Mısır gevreği gibi görünüyor ama değil. Kavrulmuş pirinçle yapılan aparatif bir besinmiş Korede de oldukça beğenilirmiş. Henüz tadmadım ama hepsiini tadıp teker teker yorumlayacağım :)




Bu kore waffle diye geçiyo arkadaşlar tadına baktım çok beğendim. Hani küçükken türkan şorayın göbeği dediğimiz bi şeker vardı hah işte aynı onun tadına benziyo . Gayet yenebilir bi bisküvi.

VE VE VE gelelim gözlerimin dolmasına sebep olan bu beyfendiye.Evet Lee Min Ho benim bayıla bayıla izlediğim aktör . Çok sevdiğimi bildiği için resmini göndermiş ne diyeyimki kelimeler kifayetsz kaldı..

Birinci paketim buydu ilk deneyimimdi ama pahabiçilemez bir mutluluk inanın. İkinci paketimde yoldaymış ondada BB cream chopstıch falan varmıs birde mektup olacakmış. Azcık Türkçe kelimeler kullanmış arkadaşım. :)
Bazen başucunuzda değilde taaa uzaklarda bulursunuz ruh arkadaşınızı benim içinde Siunang o kişi kendisini çok ama çok seviyorum..
Biraz uzun bir yazı oldu ama biliyorumki birçok Korecan seve seve okuycaktır bu yazıyı :)
Sevgiyle Kalın :)

3 yorum:

  1. Kore fanı olmadığım halde bende keyifle okudum.. Güzel günler de kullan hediyelerini inşaallah :-)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok hoşuma gitti taaa uzaklardan gelen hediyelerin :) Güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için çook teşekkürler :) inanın iyi insanlar çoook uzaklardada sizi bulabiliyor :)

    YanıtlaSil